Sık geçen başlıklar

gereksizzinsann 1

ekşi profili
yarın, ilk adımı atacağım. şans dileyin be sözlük

edit: o'nun da gönlü var, güzel güzel konuşuyoruz şimdi. iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, darısı size :)=