Sık geçen başlıklar

seytankilli 3

ekşi profili
her yıl sadece ülkemizde en az 200-300 bin kişinin kalp krizi geçirdiğini bilmeyen cahillerin, aşıyı suçlamaya çalışması çok komik geliyor bana.

dünya geneline baktığımızda, her 30-40 saniyede bir insanın kalp krizinden öldüğünü düşünürsek, böyle yukarıdaki gibi salak salak yorumlar yapmayız.
arkadaş küfürsüz beyan istemiş, ben yazayım.

kendisini özel bir kişiye saklamak istiyor olabilir,
aseksüel olabilir,
yetiştiriliş tarzı yüzünden, evlenmeden ilişki yaşamanın yanlış olduğunu düşünüyor olabilir,
onu arzulayan bir karşı cins bulamamış olabilir,
henüz arzuladığı birini bulamamış olabilir.

küfürsüz ve gayet kibar yazdım.
ama dayanamayacağım;
(bkz: siktiriniz gidiniz efendim)