hocama katılıyorum. link var mı?
Sık geçen başlıklar
wu 4
ekşi profiligeri gelen kişi bunu öğrenirse tekrar ölür.
olması gereken gibi olan fırsatları reddettim, ortamı oluşmasın diye uzak durdum. peki ne oldu. bir pazar sabahı yatakta başkasıyla yakaladım.
hissettirdiği gibi yazılabilse keşke.
edit.:
sözü geçen kişi eski sevgilim, eşim değil..
o pazar sabahı bu pazar değil, çok eski.
çoktan yaralar sarıldı. her şey değişiyor sözlük hayat kocaman. güzel hatıralarıyla kalsın bende, mutlu olsun. sözlükten hiç bu kadar çok mesaj almamıştım. teşekkürler.
hissettirdiği gibi yazılabilse keşke.
edit.:
sözü geçen kişi eski sevgilim, eşim değil..
o pazar sabahı bu pazar değil, çok eski.
çoktan yaralar sarıldı. her şey değişiyor sözlük hayat kocaman. güzel hatıralarıyla kalsın bende, mutlu olsun. sözlükten hiç bu kadar çok mesaj almamıştım. teşekkürler.
benim özelliğim tesadüfler insanı olmam.
mesela bisikletimi çalmış veletler, sokakta yürürken bana çarptıklarıda farketdip elerinden almıştım.
bir gece yaka paça kavgaya karışırsın sayıları artarmaya başlar nabıcam lan derken polis gelir, kimlikleri alır ikisi aranan çıkar. alıp giderler.
hayatında ilk defa saçma bir heves ile tarlabaşına bir şey almaya gitmissindir. paranı verir beklersin, malum şahıs gelir ayarlayamadığını söyler. sövüp sayıp kalkıp giderken üç ekip arabası etrafini sarar bişey bulamaz. yırtarsın.
yıllar önce seni sokaktan çeviren tanımadığın birinin oğluna kan vermişsindir. gün gelir içmeye gittiğin meyhane o adamın çıkar. aylardır nasıl olur diye kafa yorduğun şeye yardımı dokunur o adamın bütün kanın çekiliverir.
bazen tanığını düşündüğün birisinin aslında o olmadığı öyle bir ortaya çıkıyor ki nasıl biri olduğunu görüp onun adına utanıyorsun.
tesadüfler tanrıçası varsa küçükken kafamı okşadığına eminim.
yılın en güzel hafta sonunu geçirmemde yine parmağın olduğunu biliyorum.
mesela bisikletimi çalmış veletler, sokakta yürürken bana çarptıklarıda farketdip elerinden almıştım.
bir gece yaka paça kavgaya karışırsın sayıları artarmaya başlar nabıcam lan derken polis gelir, kimlikleri alır ikisi aranan çıkar. alıp giderler.
hayatında ilk defa saçma bir heves ile tarlabaşına bir şey almaya gitmissindir. paranı verir beklersin, malum şahıs gelir ayarlayamadığını söyler. sövüp sayıp kalkıp giderken üç ekip arabası etrafini sarar bişey bulamaz. yırtarsın.
yıllar önce seni sokaktan çeviren tanımadığın birinin oğluna kan vermişsindir. gün gelir içmeye gittiğin meyhane o adamın çıkar. aylardır nasıl olur diye kafa yorduğun şeye yardımı dokunur o adamın bütün kanın çekiliverir.
bazen tanığını düşündüğün birisinin aslında o olmadığı öyle bir ortaya çıkıyor ki nasıl biri olduğunu görüp onun adına utanıyorsun.
tesadüfler tanrıçası varsa küçükken kafamı okşadığına eminim.
yılın en güzel hafta sonunu geçirmemde yine parmağın olduğunu biliyorum.