serhan başkan gasly pit yolundan başlayıp, karmaşadan uzak kalıcak dedi, adam 30 saniye sonra reklam panosuyla beraber pite geri döndü asadssds
Sık geçen başlıklar
yavuz sultan suleyman 2
ekşi profilio kadar bariz bir şekilde yapılıyor ki şerefsizlikler,gözleri kör olsa insan yine de görür,umarım görüyordur.. evet burada akıllı mantıklı insan çok,gördüğünden fazlasını bile anlayacak bir yığın insan var..
ama benim üzüntüm bütün bunlara rağmen yine de bu adama oy vermeyecek cahiller.maalesef benim ailemde de var bunlardan ve ülkenin en büyük problemi de bunlar..
programın başından son 10 dk ya kadar adamı karalamaya çalıştı ahmet hakan denilen adi herif.evet buraları okuyorsun ahmet ve sen adi herifin tekisin.
iktidar lehine algı yaratmak için bilmem şu kadar oy tekrar sayıldı fark azaldı hepsi sayılsaydı nolurdu.ee be gerizekalı ahmet o sayılanlar zaten geçersiz oydu. sen hayatında gecersiz oyların tekrar sayıldığını gördün mü?
neden bundan bahsetmiyorsun.
neden siktirboktan bir yunan sitesinin yaptığı haberi en ince ayrıntısına kadar kurcaladın
ben bi site kurup ahmet hakan o. ç dur desem çunku çorumludur orada kerhane vardır desem sen buna cevap vermekle uğraşır mısın belediye baskan adayı olarak?
asıl duymak ve görmek istediğimiz şeyleri de göstermedin bize.
bana ne yunan dan bilmem neyden adi herif
ben israfı görmek istiyorum siktirboktan adamların kullandiğı makam araçlarınin sayısını görmek istiyorum.sen nasıl bir vatandaşsın da bunları görmek istmeyip baska seyleri kovalıyorsun hem sen hem de o salondaki bütün program ekibin..allahınız dininiz varsa eğer benim yok,allah belanızı versin..
ama benim üzüntüm bütün bunlara rağmen yine de bu adama oy vermeyecek cahiller.maalesef benim ailemde de var bunlardan ve ülkenin en büyük problemi de bunlar..
programın başından son 10 dk ya kadar adamı karalamaya çalıştı ahmet hakan denilen adi herif.evet buraları okuyorsun ahmet ve sen adi herifin tekisin.
iktidar lehine algı yaratmak için bilmem şu kadar oy tekrar sayıldı fark azaldı hepsi sayılsaydı nolurdu.ee be gerizekalı ahmet o sayılanlar zaten geçersiz oydu. sen hayatında gecersiz oyların tekrar sayıldığını gördün mü?
neden bundan bahsetmiyorsun.
neden siktirboktan bir yunan sitesinin yaptığı haberi en ince ayrıntısına kadar kurcaladın
ben bi site kurup ahmet hakan o. ç dur desem çunku çorumludur orada kerhane vardır desem sen buna cevap vermekle uğraşır mısın belediye baskan adayı olarak?
asıl duymak ve görmek istediğimiz şeyleri de göstermedin bize.
bana ne yunan dan bilmem neyden adi herif
ben israfı görmek istiyorum siktirboktan adamların kullandiğı makam araçlarınin sayısını görmek istiyorum.sen nasıl bir vatandaşsın da bunları görmek istmeyip baska seyleri kovalıyorsun hem sen hem de o salondaki bütün program ekibin..allahınız dininiz varsa eğer benim yok,allah belanızı versin..