Sık geçen başlıklar

sasar beser 1

ekşi profili
neden evlenmiyorsun?

"bildiğin evde kaldım ben. alanım olmadı. kimseye, sonradan nafakasını vermek isteyecek kadar sevdiremedim kendimi." cevabı tatmin etmiyor. tekrar, tekrar, tekrar soruluyor.

cevapları a4 e basıp, soruculara dağıtmayı düşünüyorum.

"her canlı bir gün evliliği tadacaktır" zihniyetinden kurtulsak keşke. düşmüşsünüz bir batağa, istiyorsunuz ki herkes gelsin...