Sık geçen başlıklar

logicalmama 1

ekşi profili
her türbanlıdan peygamber kadar dinini bilen uygulayan olması bekleniyor.türbanı kim hangi baskı hangi sebeple taktı bilemeyiz.ki zaten bu onların kendi yaşamları bizleri ilgilendirmez.cogumuzun nufus kâğıdında da musluman yazıyor..hangımız o kâğıtta görüldüğü kadar uyguluyoruz?hiç bir kimseyi kapağına gore yargılamayın.düğün sebebiyle kadın kadına eğlenmelerinde hiç bir kötülük göremedim ben.nitekim kıvırmanın da en adablısını yapmışlar.insanları rahat bırakın artık.