Sık geçen başlıklar

turk escobar 4

ekşi profili
aradan on sene geçmiş, bu maça şikeye karşı mücadele için çıkacakmış ktipiyoz. fenerbahçe 10 maç üst üste içinizden geçerken niye mücadele etmediniz? kadıköy'de kaç galibiyetin var, otuz yıldır 3 puanın yok. haddinizi bilin, akıllı olun. şikecinin ağababası da sizsiniz. buca maçındaki gole bak, utanman varsa susarsın zaten.
çocuğuna ömürlük travma yaşatmış cani, katil.

sen insan değilsin. hayvan da olamazsın. umarım cezaevini sana dar ederler.