Sık geçen başlıklar

untouchable09 1

ekşi profili
hayatımda yediğim en ağır en iğrenç tatlı bunu sevende harbi mide yok. yok belçika çikolatasıymış yok bavyera kremasıymış. 5 liralık lokmayı 25 e satıp keriz silkeliyorlar. baba parası gömmeyi seven ecemsu ve berkecanlar bayılıyor tabi.