Sık geçen başlıklar

nebkaura 1

ekşi profili
benim bi kız arkadaşım var, kendisi 30 yaşında, ortalama bi kız, kendisinden hoşlanan 10k civarı maaş alan en az 2 kişi var, meslekleri iyi, ortalama çocuklar, gayet akıllı ve zeki, kız hala daha iyisini arıyor, kadın milleti böyle işte, evde kalana kadar hep daha iyisini bulabileceğini sanar, en son bakar ki etrafında erkek kalmamış, orta yaşlı amcalar kalmış, onlarla da evlenmeye utanır, çünkü saçma hayaller peşinde koştuğunu kabul etmek demektir bu, etrafına ben hata yaptım dedirtemez prenses.

sonra bir yaştan sonra da hala kendisi suçlu değildir, ben evlenmek istemiyorum, yok erkekler işe yaramaz diye feminist olup çıkar. halbuki içten içe bu hatasının acısını çekerek yaşıyordur. sonra da ağlarlar evlenilecek erkek yok diye, sanırsın sorun erkeklerde.