Sık geçen başlıklar

michaeldesanta 2

ekşi profili
çevrimiçi görünmemek. tanımadığımız numaraların bizi gruplara ekleyememesi.

ekleme: "o özellikler zaten var" ve "çevrimiçi olmayı kapama zaten var" diyen arkadaşlar olmuş. kastettiğim, birisiyle yazışırken, online/çevrimiçi görünmeme özelliği. son görüldü ya da mavi tik değil.