Sık geçen başlıklar

ozanoglu 3

ekşi profili
yabancı kanaldan izlediğim maçtır.
sözlük hakikaten foseptik olmuş. maçın hiç bir anında "puan kaybeder miyiz" düşüncesine sahip olmadım. son dakika kornerde biraz. basaksehir gol de atsa, biz bir gol daha atardık, çok rahat bir galibiyet oldu.
ali koç gerçekten sosyal medyada iyi çalışıyor, her mecrada trolleri var, benim lafım gs taraftarına, bu paralılarin doldurusuna gelmeyin, bu takım çok iyi işler yapacak potansiyele sahip. takımınıza sahip çıkın.
#128608373
adam fenerbahçeli, gelip marsilya maçından sonra fatih terim başlığına yazıyor.
birde tavsiyede bulunuyor, seksen sene önce aldığı kupanın ekmeğini yiyormuş.
fatih terim fenerbahçe'de olsaydı, 8 şampiyonluk + uefa kupası kaldırsaydı, bugün ananıza da küfür etse yutardınız lan, heykelini dikerdiniz.
rakip takımların kıskandığı efsanedir.