Sık geçen başlıklar
odtü'nün anaokuluna çocuğunu gönderen bir müşterim vardı, 2015 yılında yaklaşık 50 bin tl gibi bir rakam demişti, doğrudur yanlıştır bilemem. abi dedim o parayı biriktir çocuğa istediği zaman sermaye olarak ver kendi işini yapsın diye aptalca bir teklif sunmuştum. savunması mükemmeldi...

benim o okula gönderme sebebim alacağı eğitimden ziyade eğitimi kiminle alacağı, üniversiteye gidene kadar kendi yaş grubunda ankara'nın en elit aileleriyle hem oğlum hem de ben tanışabileceğim. 10 yılda bir tane ortak iş yapsak onlarla zaten okul parasını çıkartır demişti.
o zaman anladım kendi vizyonsuzluğumu.
bir üniversite için daha uygun bir isim düşünülemez. alparslan türkeş gibi hibrid motor teknolojisinin gelisimene katkı sağlayan birisinin ismi odtü'ye verilmesi lazımken adana olması üzmüştür sadece.