Sık geçen başlıklar

illa ki sistem 3

ekşi profili
devlet tarafından gss haracına maruz bırakılmış bir öğrenciyim. bugün hastaneye gittim. futbol oynuyorum ve sanırım belimde fıtık var. onu göstermem gerekiyordu. bu haftasonu maçlar başlamadan doktordan bir görüş alayım istedim. "maçlara çıkmamda bir sakınca var mı?" vs gibi. veznede borcunuzdan ötürü sizi doktorun yanına alamam dedi veznedeki görevli. ne yapayım, cepte para yok. boynumu büktüm okula geri döndüm.

ayın sonunu zor çıkarıyorum. ihtiyaçlarımın çoğunu zaten karşılayamıyorum. bir de suriye iç savaşına cihadçı yetiştirecekler diye çıkardıkları haracı mı ödeyeceğim? uzun süredir bu haraç yüzünden hastaneye gitmeden sağlık problemlerimi çözmeye çalışıyorum. ama şimdi mecbur kaldım ve muayeneye alınmadım. bu devlet ağaoğlu'nun, cengiz'in borçlarını silmek için mi, diktatör bozuntusu sarayında keyif yapsın diye mi kuruldu?

sonra diyorlar ki gençler neden ülkeye aidiyet hissetmiyor. bu ülkeye nasıl aidiyet hissedilebilir ki?