Sık geçen başlıklar
bu çocuk galatasarayın menfaatlerini kendi menfaatlerinden üstün tutmuştur.istese 7.5 milyona gidip maaşını arttırabilirdi.bu çocuğa karektersiz diyenler var hala yazık gerçekten.