Sık geçen başlıklar

image90 1

ekşi profili
yahu boyle bir sey olabilir mi. topa tekme atmaktan baska ozelligi olmayan ahlaksiz soytarilari daha ne kadar besleyecegiz. ınsanliga zarar bir durum. sirklerde soytarilik yapanlari izlemesem bana bir zarari olmaz. bu beyinsizler soytarilar bir de devlet butcesinden para mi alacak? bunlara bes kurus para verende zerre beyin yok.