Sık geçen başlıklar

sonbarzo 3

ekşi profili
11

kayıp uçurtma,
kırık kum saati,
sözlükte olabilme ihtimalin bile yok.
neredesin ?
öğretmen oldun mu ?
hangi ilde nasıl bir hava soluyorsun ?
uyandığında soğuk oluyor mu oralar ?
hava erken mi kararıyor ?
karadeniz değildir umarım, yağmuru ve gök gürültüsünü sevmezsin sen.
neden hala şehirlerde yaşıyoruz?
gerçekten aylardır düşünüyorum ve sebebini bir türlü bulamıyorum.
arkeoloji bölümü mezunu biri olarak öğrendiklerim insanları beraber yaşamaya zorlayan etken güvenlik ve çoğunluğun gücüne dayalı.
fakat şu an böyle bir derdimiz bulunmamakta. bulunmuyor dememin sebebi muassır medeniyetler seviyesinde olduğumuzdan değil, kişisel güvenliğimizi silahlarla sağlayabilmemizden.
gerçekten evrim hikayemizdeki amacımız hala aynı; karnımızı doyurmak ve güven içinde uyumak.
bunca eziyeti kargaşayı boşuna yaşıyoruz. sadede ülke olarak değil, dünya olarak düşündüğümüzde de insanlar olarak inanılmaz büyük coğrafyalar gidebilecekken çok kısıtlı ve dar alanlarda ömrümüzü çürütüyoruz.
doğada bireysel olarak yaşamayı delilik olarak düşünüyor ve ulaşılmaz olduğuna kendimizi inandırıyoruz.
peki neden ?