Sık geçen başlıklar

too much radiation 2

ekşi profili
fanatik olmak geninizde mi var anlamadımki.

telefon la altı üstü, uzay mekiğimi yönlendiriyorsunuz bunlarla. depolaması yetsin, müzik,video,fotoğraf çektirip donmasın yeter. bunun dahada ayrıntısına girip fanatiklik yapmak art niyettir.

cidden merak ediyorum ne yapıyorsunuz bu kadar özellik kastığınız telefonlarda.