Sık geçen başlıklar

fihi ma fih 99 2

ekşi profili
sevgili arkadaşlar bu para gereksiz değil. hatta 3000 tl istesin, o da gereksiz değil. sadece bu parayı verecek gücümüz yok. zaten hadi 200 tl verdin, sorunu çözdük diye bir şey söz konusu değil. devamlı gitmen gereken bir şey. bu da düzenli bir gelir istiyor.
güzelinden deliriyorum ben de. sonra benim gibileri görüp de herkesin psikolojisi bozuk diye yakınmasınlar.
yok yani. para yok para. ne yapalım götümüzü mü satalım.