Sık geçen başlıklar

atmurattir 2

ekşi profili
herkes alt alta dertleşmek isteyen yazsın diye entry girmiş. kardeşim yaz işte üstteki arkadaşa amaç dertleşmek değil mi? illa sana yazılması mı lazım dertleşmek için? buraya bakınca anladığım tek şey : benim hiç derdim sıkıntım yok gelin sefil hayatlarınızı anlatın da ne kadar mükemmel bir hayatım olduğunu tekrar tekrar fark edeyim egosu.