Sık geçen başlıklar

hem fakir hem seyi buyuk 4

ekşi profili
cin olmadan adam çarpmaya kalkıp çarpılmıştır. 3-4 hafta önce fb-gs maçında direk sonuca etki eden 3 tane skandal hakem hatasını halı altına itip, pişkin pişkin ağlama emojisi paylaşırken, rize-gs maçındaki hakem yönetimindeki hataları abartıp (ilk penaltı hatalı ve zaten gol olmadı, son penaltı doğru, kırmızı kart yanlış) tüm türkiyeyi sistemli bir şekilde ayağa kaldırmıştır.
sonuç : gaza gelen geri zekalı akhisar topçuları, tüm kamuoyunun hem fikir şekilde penaltı olduğuna karar verdiği pozisyonda kriz geçirip kendini oyundan attırmıştır.
asıl sonuç : son türkiye kupası şampionluğumuz için teşekkürler vizyon başkan.
tüm pozisyonlar yorumlandıktan sonra gördük ki, skora etki eden tek hata kırmızı kartmış. o zaman adama sorarlar, fb-gs maçında topalın kırmızısı + faulle atılan gol + veirlmeyen penaltıdan sonra ağlama emojisi paylaşıp da sizin bile olmayan bir maçtan sonra türk futbolunun kara gecesi diye ortalıkta dolaşmak nasıl bir arsızlık ister. işte o da fenerbahçe vizyonu ile açıklanabilir ancak. sen türk futbolunu düzenleyeceğine önce kendini bi düzelt.