Sık geçen başlıklar

kaplan007 2

ekşi profili
çocuğunuza, benim çocukluğumda yoktu deyip gidip en pahalısından akülü araba almayın. sıkılıyor piç kurusu. sonra hem giden bin küsur liraya yanıyorsunuz hem de evde koyacak yer bulamıyorsunuz. gidin avm lerde 5-10 tl ye tur attırıyorlar. hiç gerek yok.