Sık geçen başlıklar

ney na na na 2

ekşi profili
az önce fırından ekmek alıcam. bikac gün sonra zam gelecekmiş ekmeğe. fırıncı söylüyordu öyle laf arasında. sırada duran müşteriler memnun. olması gerek diyorlar. ekmek cok önemli, ekmeğe zam gelmesi neden zorunuza gidiyor diyen gördüm az önce. biri diyor kafeler gidip o kadar cay içiyorsunuz pahalıya ekmeğe zam gelirse neden kızıyorsunuz diyor. güler misin ağlar mısın. temel tüketim maddesi, o yüzden zamlı olmamalı, kafeye gitmek tercih ama ekmek mecburi dedim. biraz mantıklı geldi. gerçekten sadece biraz mantıklı geldi. sonra geri olsun dediler ahaha