Sık geçen başlıklar

sekendana 2

ekşi profili
benim 7 aylık kızım her gün bu saatlerde uykuda oluyor ve hep bu seladan dolayı uyanıyor. az önce yine uyandı. ürpertici bir ses çünkü. yapmayın kardeşim, 36 şehit verdiğimiz gün bile sela okumadınız, şimdi niye?
rus rejisi şu adam her gol yediğinde vida'yı gösteriyor. her golden sonra vida'nın değeri 5m euro düşüyor. üzmeyin fiko başkanımızı. biraz da modric'i gösterin amk.