Sık geçen başlıklar

murat0606 1

ekşi profili
(bkz: fifa 2000) deneme yanılma yöntemi ile yapmıştım. teoride nasıl yapılacağını biliyordum ama bir türlü değiştirmem gereken fifa2000.exe dosyasını cdnin içindeki .exe dosyasından değiştireceğimi düşünememiştim. habire masaüstündeki kısayolu oyunun kurulu olduğu dizine kopyalayıp yine oyunun program files dosyasının içindeki özgün exesini masaüstüne atmıştım. çocukluk işte... :) tabi arkasından gelen hata mesajıda hevesimizi kursağımızda bırakmıştı. daha sonrasında bir şekilde yapmış ve oyunu crack yapmanın verdiği gururla oynamıştım.