Sık geçen başlıklar

antidepresangulumsemesi 3

ekşi profili
yine babayı aldığımız çekiliş.
mecbur amerikadan koca bulacağız başka çare kalmadı. meksikada kartellerle uğraşacak değiliz.
ayrıca kazanıp gitmeyenlerin annelerine sevgilerimi iletiyorum ne diye kalabalık yapıyorsunuz ?!
bunu seven birileri var mıdır bilmiyorum ama mesela ben gece yarısı dışarıda yemek yemekten aşırı zevk alıyorum , hani gecenin biridir böyle benzinlikten sandwiç alıp bir yerlerde yersin ya da gece yarısı açık fast-food dükkanları vardır genelde yine benzliklerde olur burger king falan o saatte dingin ve sakin bir hava vardır ya da böyle mola yerlerinde gece yarısı gözleme, tost falan yersin ama otobüse yetişecek tedirginlikte değil , arabanla gelmişsin gibi bir de yanında sevdiğinle sohbet ede ede , mesela gecenin bir körü hadi kalk dürüm yemeye gidiyoruz dese biri giderim , üşenmem. gündüz yemekten daha çok zevk veriyor.