olgun kadın ablamız, elektrik alamamış ve seni beğenmemiş, konu bu kadar basit. üzerine de hala 50 milyon sayfa analiz yazmak gerektiğini düşünmüyorum.
Sık geçen başlıklar
biber gazi copu sopasi 3
ekşi profiligörüyorum ki; yine yanlış tanımlamalar yapılıyor.. iyi olmakla; edilgen olmak, pasif ve etkisiz bir insan olmak karıştırılıyor.
kendimden örnek vereceğim. her zaman karakter-dürüstlük- eşitlik- hak yememe ve saygı gibi kavramlara önem verdim. ancak ne zaman ki, bir art niyet, saygısızlık, hak yenmesi gibi aşşağılık durumlar gördüm, işte o zaman; hak edene o hak ettiği en büyük ayarı hep vermişimdir.
bir insan temiz kalpli, dürüst ama aynı zamanda, yırtıcı, piç , tuttuğunu koparan, her düştüğünde kalkmasını bilen, mücadeleyi hiçbir zaman bırakmayan, hak edene hak ettiğini veren birisi (bkz: bakın burası çokomelli) de olabilir arkadaşlar.
iyi olmakla, pısırık olmayı karıştırmayın artık.
edit: imla..
kendimden örnek vereceğim. her zaman karakter-dürüstlük- eşitlik- hak yememe ve saygı gibi kavramlara önem verdim. ancak ne zaman ki, bir art niyet, saygısızlık, hak yenmesi gibi aşşağılık durumlar gördüm, işte o zaman; hak edene o hak ettiği en büyük ayarı hep vermişimdir.
bir insan temiz kalpli, dürüst ama aynı zamanda, yırtıcı, piç , tuttuğunu koparan, her düştüğünde kalkmasını bilen, mücadeleyi hiçbir zaman bırakmayan, hak edene hak ettiğini veren birisi (bkz: bakın burası çokomelli) de olabilir arkadaşlar.
iyi olmakla, pısırık olmayı karıştırmayın artık.
edit: imla..
ülkenin en büyük terör örgütüne 70 80 mafya vekil bedavadan hediye etmek yerine, doğrusunu yapmış chplidir, helal olsun..
(bkz: ibrahim halil yıldız)
(bkz: ibrahim halil yıldız)