Sık geçen başlıklar

biber gazi copu sopasi 3

ekşi profili
görüyorum ki; yine yanlış tanımlamalar yapılıyor.. iyi olmakla; edilgen olmak, pasif ve etkisiz bir insan olmak karıştırılıyor.

kendimden örnek vereceğim. her zaman karakter-dürüstlük- eşitlik- hak yememe ve saygı gibi kavramlara önem verdim. ancak ne zaman ki, bir art niyet, saygısızlık, hak yenmesi gibi aşşağılık durumlar gördüm, işte o zaman; hak edene o hak ettiği en büyük ayarı hep vermişimdir.

bir insan temiz kalpli, dürüst ama aynı zamanda, yırtıcı, piç , tuttuğunu koparan, her düştüğünde kalkmasını bilen, mücadeleyi hiçbir zaman bırakmayan, hak edene hak ettiğini veren birisi (bkz: bakın burası çokomelli) de olabilir arkadaşlar.

iyi olmakla, pısırık olmayı karıştırmayın artık.

edit: imla..