Sık geçen başlıklar

affetmeyen genc 3

ekşi profili
sarayı kendi yaptırdı, kendi oturuyor, ayrılmaya da niyeti yok.
sanmak değil farkında olmaktır.
ayrıca halkın ağzı kokuyor, bilgilerinize sunarım.

edit: o saray türkiye cumhuriyeti'nin malıdır falan diye mesaj atanlar oluyor. o saray milletin parasıyla birilerinin keyfi için yapılmış saraydır. ülken için prestij istiyorsan eğitim ve sanayiye harcasın o parayı. altın varaklı klozet kapaklı bir sarayı gören "dış mihraklar" türkiye"yi kıskandık demezler.

edit2: terör destekçisi, soyun kurusun tarzı mesajlar atanlar var. feto'cu diyen çıkmadı çok şükür henüz. kahrolsun pkk/feto/amerika, çok yaşa tam bağımsız demokratik türkiye.

edit3: ateist değilim. inanan bir insanım, dinle devlet işlerini ayırmak lazım gelir şu günlerde.