Sık geçen başlıklar

feel the magic 1

ekşi profili
hayatımda ilk defa survivor için birine oy attım o da mustafa kemal oldu. hem isminin güzelliği hem de herkesin sonunda aralarından birinin gideceğini bilmelerine rağmen pis pis gülüşleri ve bir tek mustafanin gozlerinin dolu başı onde oluşu beni çok etkiledi, dayanamadım. zaten bizde ezelden beri mustafa kemale hep destek tam destek, mustafa kemaller tükenmez !