Sık geçen başlıklar

zalim olma imana gel 6

ekşi profili
twitter'da tt olmuş. sebebi ise apple'ı boykot edip yerli diye bunu kullanma çağrısı. gururla yerliymiş bu öyle diyorlar. bütün parçaları çin'den getirip burada birleştirince yerli oluyor tabii.
yeni kurduğu partiyle ilk seçimde yüzde 10'a yakın oy alıyor ve hedeflerin gerisinde kaldık, tüm sorumluluk benim diyerek kongreye gitme kararı alıyor. kılıçdaroğlu gibi kaç seçim kaybettiğini hatırlamayan birine ders olur umarım.