Sık geçen başlıklar

tarantulaahmet 2

ekşi profili
pek haşmetli ve değerli moderasyonumuz artık kusura bakmasın ama ben bu kararı savunan bütün sözlük yazarlarının yedi ceddini sikiyim. uçuracaksanız da uçurun ulan. lafa gelince hukuk devleti değil mi? bir insanı niyetiyle değil eylemleriyle yargılayabilirsiniz anca. ne dedi bu kadın? çocuklar ölmesin dedi. sen bu söze bakacaksın. suç unsuru var mı? yok... o halde sizin ben o ırkçı, insanlıktan çıkmış algılarınızı, değerlerinizi sikiyim. orospu çocukları sizi!