Sık geçen başlıklar

bisusewa 3

ekşi profili
evet vardir böyle bir şey.

öncelikle lgbt karşıtı değilim, kim kimi düzüyor açıkçası pek umrumda değil.

ama geçen günlerde gökkuşağı içeren bir tişörtü sırf bu lgbt goygoyu yüzünden almak isterken almadım. böyle serzenisleri de cokça duydum.

dediğim gibi bir nefretim yok ama lgbt gibi de gözükmek istemem şahsen. bu da benim şahsi tercihim.

ama artık toplumda gökkuşağı=lgbt algısı oluştu gibi nerdeyse. bu da çoğu kişinin bu sembolden soğumasına yol açtı ister istemez. gökkuşağı gibi güzelim varlığın böylesi bir politik simgeye dönüşmesi bence üzücü.
bu adam tam olarak ne lan? 2 sikindirik dizide rol alıp twitter'da tayyip defol twitleriyle fenomen olunca meclise girebiliyor muyuz cidden? meclis bu kadar boktan bi yer mi?

gerçi karşı tarafın vekilleri de o biçim.

hak ettiğimiz kişi başta zaten. boşverelim bence.