Sık geçen başlıklar
yurt dışına para çıkaranlar neden affedilmeyecek? serbest piyasa geçerli değil mi? bu şekilde söylemlerle ülkeye yatırım yapanlar tedirgin olmaz mı? bu ekonomik zorluklar çeken bir ülke için yangına körükle gitmek olmaz mı? yasal yollarla kazanılan para istenildiği gibi kullanılamaz mı? yoksa ben mi yanlış biliyorum?