dsmart'ın varlık sebebini anlayamıyorum. tanıdığım kimsede yok. sanki çok zengin biri millete ibnelik olsun diye maçların yayın hakkını alıp viskisini yudumlarken aq fakirleri diye kahkaha atıyor.
Sık geçen başlıklar
hyaenae 5
ekşi profiliçok yazıldı. dizide elfler bile insana benziyor falan diye. bence problem dış görünüşleri değil. lotr'da gimli gibi sıradan olmayan bir cüce bile birkaç günde cüce-elf düşmanlığını bırakıp galadriel, öl dese ölecek kıvama geldi. bakın ormana girerken, gimli; galadriel'den elf cadısı olarak bahsediyor. çıkarken yüzüne bile zor bakıyor hayranlığından. allahın yabani cücesini bile kendine bağlayan biri galadriel. ama bu sjw dizisinde emrindeki elf askerleri itaatsizlik ediyor galadriel'e. elflerin normal bir komutanına böyle davranma imkanı yokken galadriel'e itaatsizlik etmelerine ne denir ben bulamadım.
çok örnek var da birini daha yazayım: dizinin ilk bölümünün ilk dakikalarında elf çocuklar galadriyel'in yaptığı gemiye taş atıp, galadriyel'e akran zorbalığı yapıyor. yuh omg. elf çocuğu değil de ork yavrusu mu bunlar?
çok örnek var da birini daha yazayım: dizinin ilk bölümünün ilk dakikalarında elf çocuklar galadriyel'in yaptığı gemiye taş atıp, galadriyel'e akran zorbalığı yapıyor. yuh omg. elf çocuğu değil de ork yavrusu mu bunlar?
şu aptal trollerden bağımsız olarak, malesef olması gerekenin çok altındadır. ogretmenler odasındaki arkadaşlarımın çoğuyla muhabbet edecek konu bulamıyorum. çoğu öğretmende zekayı bırak temel genel kültür bile yok.
örnek: bir öğretmen arkadaşım afrin operasyonunun ilk başladığı dönemlerde. burdan artık mekke ve medineye kadar gideriz demişti. ben itiraz edince de yarım saat bu düşüncesini savunmuştu. bu adam bahsettiğimiz ortalamanın üstünde bu arkadaş. gerisini siz düşünün.
örnek: bir öğretmen arkadaşım afrin operasyonunun ilk başladığı dönemlerde. burdan artık mekke ve medineye kadar gideriz demişti. ben itiraz edince de yarım saat bu düşüncesini savunmuştu. bu adam bahsettiğimiz ortalamanın üstünde bu arkadaş. gerisini siz düşünün.
arjantin kupada başarılı olamaz.
tespitimin futbolla falan alakası yok. arjantin teknik direktörü bodrum gece kulüplerindeki kart zamparalara benziyor.
ben futbolcu olsam bu adam bana bişey dese. tersini yaparım.
tespitimin futbolla falan alakası yok. arjantin teknik direktörü bodrum gece kulüplerindeki kart zamparalara benziyor.
ben futbolcu olsam bu adam bana bişey dese. tersini yaparım.
nerden hatırlıyosunuz aq.
ya fil hafızanız var ya sallıyosunuz.
ya fil hafızanız var ya sallıyosunuz.