Sık geçen başlıklar

iyibiriyimm 4

ekşi profili
kezban olun.

hesap ödemeyin. işleri yokuşa sürün. şımarıklık yapın.

sizden iyisi olmaz.

insan olunca, iyi davranınca, affedince sizde bir kusur olduğunu düşünüyorlar. yapmayın.
“... çünkü halk kitleleri özgürlüğü kaldıramayan ya da gerçekle yüzleşemeyen, dolayısıyla kendilerinden güçlü birileri tarafından yönetilmesi ve sistemli bir biçimde aldatılması gereken zayıf, korkak yaratıklardı.” george orwell- bin dokuz yüz seksen dört

doğru olabilir mi acaba?