çok bi bok bildiğimden değil ama eşim de araç değiştirirken elli kere sorar, ben de niye soruyor diyordum. adam olduğu içinmiş.
Sık geçen başlıklar
antikavanozdibi 4
ekşi profili11 sene daha akp zulmü çekemem, 20mio verin bu iş huzur içinde çözülsün.
ısrarla yardım kampanyası onayı verilmeyen kız.
siktiriboktan üniversitelerin yarak kürek bölümlerine gitmeye çalışanlara hayvan gibi bağış toplanırken bi allahın kulu ses çıkarmıyor. bu kızın yüzü gözü asitten yanmış hem de kalifiye bi orospu çocuğu yüzünden, tek derdi yüzünü geri alabilmek kendi deyimiyle hilkat garibesi görünümünden kurtulmak. -ne yazık halbuki, gencecik kız- bunu deyince de üzülüyor üstelik. valinin keyfini bekliyor, mecliste uyumak için seçilenlern keyfini bekliyor. vah ki vah. yazık ki ne yazık.
siktiriboktan üniversitelerin yarak kürek bölümlerine gitmeye çalışanlara hayvan gibi bağış toplanırken bi allahın kulu ses çıkarmıyor. bu kızın yüzü gözü asitten yanmış hem de kalifiye bi orospu çocuğu yüzünden, tek derdi yüzünü geri alabilmek kendi deyimiyle hilkat garibesi görünümünden kurtulmak. -ne yazık halbuki, gencecik kız- bunu deyince de üzülüyor üstelik. valinin keyfini bekliyor, mecliste uyumak için seçilenlern keyfini bekliyor. vah ki vah. yazık ki ne yazık.
ota boka sinirlenip nem kapıp yüklenen, sesini yükselten patrona “sen kim oluyorsun da bana bağırıyorsun yaa!!??” dedim. var ya eli ayağı dolaştı, neye uğradığını şaşırdı. herkes hal ve hareketlerine de dikkat etsin, canımı sıkmayın diye de posta koydum. bakiim muhasebeden ne zaman haber gelcek sdfjkl *