Sık geçen başlıklar

dramatize etmeyelim 1

ekşi profili
geçen ay anacığım anjiyo olmuştu. normal bildiğin anjiyo, beş dakikalık iş değil mi? değil. orospu evladı doktor öyle bir anlattı ki 1 hafta daha getirmesek ölecekmiş, beyanı bu. karar verme aşamamız üç gün sürdü. ameliyat olursa ölüm riski elbette var. o üç gün geçmedi arkadaşlar. 4 kilo vermişim. ben hayatımda bu kadar üzüldüğümü cidden hatırlamıyorum.

hanım kardeşlerim kusura bakmasın, çok da büyük konuşmak istemiyorum da bu dünyada anne bir yanadır, diğer 7 milyar insan bir yana. şimdi kızlar burda romantiklik yapmasın, anasını bırakan size ne yapmaz.

hayat çocuk oyuncağı değil güzel kardeşlerim, büyüyün biraz. annenize babanıza da adam gibi davranın. siktirtmeyin dalağınızı.