Sık geçen başlıklar

gicik adam 1

ekşi profili
daha onceden de yazdim yine yazayim;

ankara'ya bok atipta, istanbul'u ovmek tam bir dangalakliktir. vizyonsuzluktur, gormemisliktir, cahilliktir.

ankara dandik bir sehirdir.

istanbul ise yarrak gibi bir sehirdir.

avrupa, asya gezin de sehir gorun amk issizleri..