Sık geçen başlıklar

sifremi unuttum 4

ekşi profili
tecili kaldırdım, işlemlerimi yaptırdım ve şubatta askere gideceğim. çıksa da çıkmasa da kesin gideceğim.
ama inşallah bedelli çıkar da bekleyen arkadaşlar yararlanır. işi, gücü, eşi çocuğu olan için bedelli askerlik bir zorunluluktur. bende hiçbiri olmadığı için gidiyorum. inşallah çıkar da siz gitmek zorunda kalmazsınız.