çok yaşlı olmadıkça dayılara yer vermem. yer veriyoruz sonra oturup facebook'ta kızlara "seni yalarım", "çok güzelsin bebeyim" falan yazıyorlar. yalayabiliyorsa ayakta da durabilir
Sık geçen başlıklar
resoaga 4
ekşi profilibir bu kadar daha katılıp, minimum 4 kere gruptan çıkıp 2 kere de çeyrek final görürsek o zaman en başarılı takım beşiktaş olabilir ama o gün gelene kadar en başarılısı galatasaraydır.
edit: jamalthefare uyardı 1 de yarı final varmış
edit2: oziwankenozi de uyardı 3 çeyrek final oynamış.
edit3: bir notta kendim düşüyorum. ben beşiktaşlıyım araştırmadan ortalama, hafızada kalan bilgilerle galatasaray takımının başarılarını belirttim güzelce uyaranlar olunca düzeltiyorum da bana gelip karlofça anlaşmasının imzalandığı yıllarında olan maçları nasıl görmezden gelirsin demeyin lütfen :)
not:abuşuneskitakımıspor
edit: jamalthefare uyardı 1 de yarı final varmış
edit2: oziwankenozi de uyardı 3 çeyrek final oynamış.
edit3: bir notta kendim düşüyorum. ben beşiktaşlıyım araştırmadan ortalama, hafızada kalan bilgilerle galatasaray takımının başarılarını belirttim güzelce uyaranlar olunca düzeltiyorum da bana gelip karlofça anlaşmasının imzalandığı yıllarında olan maçları nasıl görmezden gelirsin demeyin lütfen :)
not:abuşuneskitakımıspor