Sık geçen başlıklar

ryanoreily 1

ekşi profili
arkadaş, dünya kupası ve avrupa kupasına katılmama gibi bir lüksümüz yok mu bizim? eurovision’da her sene rezil olurduk; sonra çekildik, rahatladık.

bu elemelerden de çekilsek, en azından milyonlarca liramız boş yere teknik direktörlere, çapsız futbolculara dağıtılmaz.