Sık geçen başlıklar

benbendenolmayanisevmemsensendenolanagit 1

ekşi profili
iyi fenerbahçeliyim. hiçbir zaman şu takımın taraftarı şu takımdan iyi diye bir kıyaslama yapmadım. çünkü her takım taraftarının kendi takımına farklı katkıları var.

ama şunu açık,net, emin bir şekilde söyleyebilirim:

-hayatımda beşiktaş taraftarı kadar salak bir taraftar kitlesi görmedim.