Sık geçen başlıklar

sweetbug 1

ekşi profili
ım-para-tor 'luktan sonra cok guzel gider yilmaz hoca, milli bir gorev bilinci olacagi dusuncesindeyim. simdiye kadar yapilmamis olmasi kabahat.

ancak dusundum ya eksiye yazmamak lazim, saray gorurse ha bu eksicilerin adamiymis falan der mazallah.. kismetine mani olmayalim.