Sık geçen başlıklar

menemenager 1

ekşi profili
başlığı görünce önce bi"gülümse"dim, sonra bı "manifesto" vereyim şunlara dedim ama "vazgeçtim" .
düşündüm acaba "değer mi" diye.
çünkü sonra bunlara "sen ağlama", "çocuklar gibi" "küçüğüm" diye teselli etmek istemedim.
"canımsın sen" diyeyim, gönüllerini alayım istedim ama "masum değiliz" ki hemen "vay" a.q dedim ve aha bak şurdan s.. "git" diyerek "kutlama"lara geçtim.
sonuçta "kaçın kurasıyız".
:)