kurtuluş savaşı esnasında gerçekten de kurşun sıkmayan önemli bir kitle olmuştur.
bu kitle,
padişahın işgalcileri dostumuz ve misafirimiz, mustafa kemal ve silah arkadaşlarını vatan haini ilan etmesi ile padişahtan yana tavır almıştır.
dolayısıyla kaybeden taraftadırlar ve tabiki kutlama da yapmazlar.
kutlama, kazanınca ya da sevinince yapılan bir etkinliktir.
Sık geçen başlıklar
coq 6
ekşi profiliinanamayacaksınız ama sucuk.
evet bir kasap olarak söylüyorum, almanya'da bir firma dünyanın en lezzetli sucuğunu üretiyor.
türkiye'de bir zamanlar yakın lezzetlerde sucuklar yapılıyordu ama neredeyse 10 senedir ve belki fazla buradakinden daha lezzetli ve kalitelisini bulamadım.
düşünün türkiye'ye izine giderken sucuk götürüyorum.
utanç verici!
evet bir kasap olarak söylüyorum, almanya'da bir firma dünyanın en lezzetli sucuğunu üretiyor.
türkiye'de bir zamanlar yakın lezzetlerde sucuklar yapılıyordu ama neredeyse 10 senedir ve belki fazla buradakinden daha lezzetli ve kalitelisini bulamadım.
düşünün türkiye'ye izine giderken sucuk götürüyorum.
utanç verici!
moğol deyince neden aşağılanmış oluyoruz?
bana söylemediğiniz bişey mi var olum?
kötü bişey mi bu moğol olmak?
sorularını sorduran başlık.
bana söylemediğiniz bişey mi var olum?
kötü bişey mi bu moğol olmak?
sorularını sorduran başlık.
yanlış hesaptır.
istanbul nüfusu 2000 olsaydı seçmen sayısı da 2000 olacaktı gibi salakça bir mantığa dayanıyor.
(bkz: tüm sakinlerinin oy kullandığı şehir)
istanbul nüfusu 2000 olsaydı seçmen sayısı da 2000 olacaktı gibi salakça bir mantığa dayanıyor.
(bkz: tüm sakinlerinin oy kullandığı şehir)
evlenin
yoğunluktan servis gecikmiş ve sosis soğumuş olabilir.
mikrodalga da bozuksa sosisi ısıtmak için böyle bir yol bulmuş.
önemli olan müşteri memnuniyeti.
ama bazı kalbi fesat şahıslar bu iyi niyetli davranıştan edepsiz edepsiz çıkarımlar yapmışlar çok ayıp.
mikrodalga da bozuksa sosisi ısıtmak için böyle bir yol bulmuş.
önemli olan müşteri memnuniyeti.
ama bazı kalbi fesat şahıslar bu iyi niyetli davranıştan edepsiz edepsiz çıkarımlar yapmışlar çok ayıp.