Sık geçen başlıklar

justinyanus 3

ekşi profili
iş görüşmesinde bizim için olumlu dedikleri an. aylar sonra rahatça nefes aldım. biraz da olsa rahatlayacağımı, tekrardan işe yarar bir birey olacağımı düşündüm. gerçi sonradan vazgeçtiler ama olsun, bir kaç saat baya mutlu dolandım.
bir de bunların gay olanları var. öyle muhafazakar öyle homofobik ki rolünü abartıp oynadığı için herkes biliyor ama ses çıkarmıyor. e bu yüzsüz de beğendiği gençleri evine çağırmakta bir sorun görmüyor. ne de olsa muhafazakar erkek! ama sorsan hastalıklı ibneleri kazığa oturtup yakmak gerek der.

evlenince de devam ediyorlar. hanımlar dikkat sevgili kocişkonuz genç dimağlara abilik yapmıyor, daddylik yapıyor olabilir....