Sık geçen başlıklar

zikkimin beki 1

ekşi profili
dünya üzerin de bilmem kaç tane din var ve siz onlara "putperestler, gavurlar, kafirler vs." derken sıkıntı yok, dininize laf gelince veryansın değil mi? beğenmeyebilirsiniz, sevmeyebilirsiniz ama saygı duymalısınız. bu ülke de dinini yaşayabiliyorsan bu atatürk sayesindedir. bunu unutmayın.

not: aşırı triggerlandım ama uzatmayacağım.