yaklaşık 10 yıl önce odtü hazırlıkta iken dönemin müdürüne, şimdi rahmetli oldu kendisi, attığım maili hatırlattı.
edit: konuyu daha iyi idrak için peşrevi şöyle yapayım efendim. hazırlık sınıfında ilk dönem en üst kurda (upper intermediate) başlamıştım. ikinci dönem bunun devamı olan bir kur (advanced) ve o sene açılan daha çok konuşma ve sunuma yönelik, sınavı olmayan başka bir kur (pre-faculty) var. yani bana yatış geliyor aslında, ben oraya (pre-faculty) niye girmiyorum minvalinde bir tribim söz konusu, gerisi aşağıda.
merhaba,
ben az önce öğrenci işleri bilgi sistemi'nden bakarak advanced - 9'da olduğumu öğrendim. advanced kurunda tam olarak ne işlenecek, yine gramere devam mı edilecek ? çünkü artık öğrenmediğimiz bir şey kaldığını sanmıyorum. benim ortalamam pre-faculty'e tutuyordu, oraya hiç geçme şansım yok mu ? eğer yine upper'daki gibi şeyler göreceksek, benim için dersler sıkıcı olacak.
cevabınızı bekliyorum, çok teşekkürler.
---
sayın kuttacondition
öncelikle şunu belirteyim: öğrenci işleri bilgi sistemi'ndeki bilgiler
olgunlaşmadan duyurulmuş; bu bilgiler her an değişebiliyor. kesin
listeleri 13 şubat cuma günü duyuracağız.
mesajınızda "çünkü artık öğrenmediğimiz bir şey kaldığını sanmıyorum"
demişsiniz. ben yirmi iki yıllık bir ingilizce öğretmeni olarak kendim
için böyle birşey söyleyemiyorum, siz nasıl söylüyorsunuz,
anlayamadım. ne denli az şey bildiğinizi görebilseydiniz, bu
sözlerinizden utanç duyardınız.
mesajınızda "yine gramere devam mı edilecek" diye soruyorsunuz. biz
sizin grubunuzda gramer ağırlığı az olan yeni bir programa geçtiğimizi
düşünüyorduk, size gramer dışında dil yetileri de kazandırdığımızı
sanıyorduk. siz birinci dönem yalnızca gramer öğrendiyseniz, programın
yüzde sekseninden hiç yararlanmamışsınız demektir. yazık olmuş.
ayrıca "benim ortalamam pre-faculty'e tutuyordu" diyorsunuz, ama size
en yetkili ağızdan söyleyeyim, tutmuyor. daha da önemlisi, siz zaten
bu yönde bir başvuru da yapmamışsınız. dolayısıyla ikinci dönem
pre-faculty grubunda olmanız sözkonusu değil.
öte yenden "eğer yine upper'daki gibi şeyler göreceksek, benim için
dersler sıkıcı olacak" diyorsunuz. bildiğiniz gibi, burada eğlence
programı değil, ders programı düzenliyoruz. üstüne üstlük siz de bütün
dersleri kuru bir "gramer" bilgisine indirgerseniz tabii sıkıcı olur.
herneyse, sizin can sıkıntısı derdinize ne yazık ki biz derman
olamayacağız. belki boş zamanlarınızda uçaklarla ilgili birşeyler
okumak sıkıntınızı dağıtabilir. o alanda öğreneceğiniz birşey kaldıysa
tabii.
işte beklediğiniz cevabım budur.
saygılarımla,
(havacılık mühendisliği okuduğumu görüp oradan da ağzıma sıçmıştı yani)
----
sayın xxx,
öncelikle üslubumdan dolayı özür dilemek istiyorum. amacım herhangi bir saygısızlık yapmak değildi.
dediğiniz şekilde konuştuğum için inanın şu an üzüldüğümü açık yüreklilikle belirtmek isterim. tabi ki ben mükemmel değilim, bilmediğim şeyler var, tekrar bu yazdığım için özür diliyorum. kendimi açıklamakta biraz güçlük çekmişim, tabi ki sadece gramer öğrenmedik, dil yetilerimiz gelişti, şu an türkçe konuştuğumuz gibi ingilizce olarak derdimizi anlatabiliyorsak, bunda verilen derslerin katkısı çok büyük.
ama şu konuda benim kafam karıştı, açıklanan üzere 74,50 ortalama üzeri pre-faculty'e başvuru yapabiliyordu. benim sınavlarım, ki mutlaka bakmışsınızdır bu saygısızca konuşmamdan sonra, 74-78-74 idi. ortalamam 75,67 oluyor. istenen sınırın çok az üzerindeyim, mesele bu değil, bana bu yönde bir başvuru yapmamışsınız demişsiniz. sayın hocam, büyük bir samimiyetle söylüyorum, hem pre-faculty briefing'inde hemde hocamızın bize doldurttuğu kağıtta pre-faculty grubunda olmak istediğimi belgeleyen belgeye ıslak imzamı atmış durumdayım. eğer bu başvurum size ulaşmadıysa, en çok üzüldüğüm noktalardan birisi budur.
ben size çok büyük saygısızlık yaptığımın farkındayım, en azından attığınız cevap bazı şeyleri kafamda düzgün hale soktu, bunun için çok özür dilerim. dönem başladığında da kabul ederseniz, bizzat sizden özür dilemek istiyorum. amacım saygısızlık etmek değildi, tekrar özür diliyorum.
iyi çalışmalar
kuttacondition
----
bu adamın attığı mail tokat gibi olmuştu. hakikaten gidip bizzat özür diledim. adam inanılmaz güleç karşıladı beni ve sıktır et olur böyle kafasıyla yolladı işi tatlıya bağladık. kısacası adam vakit ayırıp sikinde bile olmayan bir konuda bana dönüş yaparak acı ama mükemmel bir ders verdi. bu sebepten ötürü de hic unutmayacağım. o zaman hic ego da olarak düşünmemiştim, benden bilgili bir insan bana birşeyler öğretti.
mekanı cennet olsun.
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38
kuttacondition 2
ekşi profilidikmen de otururken arkadaşın dediği yönde bende aynı şeyleri görüyordum.
mesele şudur ki, su anda ankara da aktif pist 21 yani şehir üstünden değil çubuk tarafından iniş yapılıyor.
havaalanı ile bakılan yer arasında kuzey ankara tabir edilen tepe mevcut. şehir ve havalimanı arasındaki mesafenin dünya egriliyle kombinasyonu sonucunda 21 pisti aktif iken yaklasan uçakları art arta havada asılı kalıyor gibi görüyorsunuz. biri kaybolurken akabinde diğeri geliyor. alcaldigi zaman da tepenin ardına giriyor ve hemen yeni bir uçağı görüyorsunuz.
şu anda yoğun bir trafik yok, yoğun trafikte malum görüntü tekrar olacaktır.
sevgiler
mesele şudur ki, su anda ankara da aktif pist 21 yani şehir üstünden değil çubuk tarafından iniş yapılıyor.
havaalanı ile bakılan yer arasında kuzey ankara tabir edilen tepe mevcut. şehir ve havalimanı arasındaki mesafenin dünya egriliyle kombinasyonu sonucunda 21 pisti aktif iken yaklasan uçakları art arta havada asılı kalıyor gibi görüyorsunuz. biri kaybolurken akabinde diğeri geliyor. alcaldigi zaman da tepenin ardına giriyor ve hemen yeni bir uçağı görüyorsunuz.
şu anda yoğun bir trafik yok, yoğun trafikte malum görüntü tekrar olacaktır.
sevgiler
31.03.2017 · 40. sıra
kuttacondition
30.03.2017 00:08