Sık geçen başlıklar
geçen bir hastam vardı hiç bisey anlamadim hastaligindan. inanmazsiniz hic bir fikrim yoktu yani napacagim hakkinda. ama coktandir biliyorum nasi davranacagimi nasi guleryuzle davraninca kral olundugunu. eleman zannetti ki muthis doktorum konuya hakimim. random bir kac muayene ve alakasiz sorulardan sonra anlastigim sirketten bi ilac yazdim yolladim sdfdf. simdi cevresine anlatio surada bi dr var super diye. o yuzden maasimi etkilemelerini net destekliyorum.

not: dr degilim.