Sık geçen başlıklar

esseklere fisildayan adam 1

ekşi profili
sosyal çevre.
adam/kadin 1 dakka bile bos durmuyor, cani sıkıldığında illa ki takilacak birilerini buluyor arkadas. ben canim sıkıldığında sunu arayayim da gelsin takilalim diye degil de bakalim yine nasil bir bahane uyduracak diye dusunuyorum. hayir sorun bende mi yoksa arkadas cevremde mi onu da bilmiyorum ki. hep bir dert hali, bikkinlik. ben oyle miyim? yok ya valla bak. cagiran herkesin davetine uyar giderim cogunlukla yani.guzel guzel de vakit geciririm. yok yok. ben en iyisi arkadas cevremi degistireyim.