Sık geçen başlıklar

reso aga 3

ekşi profili
bugün trabzonspor-beşiktaş maçı başlamadan birkaç dk evvel beni aradın ve ben o telefonu açtım ya?

tek bir dakika bile telefondan başımı kaldırıp maça bakmadım ya?

maç bitti, özetini veren kanalları bile açmayıp, seninle telefonda konuşmaya devam ettim ya hani?

o kadar gollü ve güzel bi maçı kaçırdığıma üzülmedim, beşiktaş'ın galibiyetine bile senin sesini duyduğum kadar sevinmedim ya?

talisca'nın sol ayağı bile senin bir gamzen kadar etmiyor ya?

işte o kadar çok seviyorum seni...